Annons:
Etikettklädsel-skor
Läst 8175 ggr
Bunn
5/6/10, 5:22 PM

Brudklänning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade drömklänningen på blocket.se, dock hade den blivit färgad ljust rosa i kemtvätten.. men den var så  snygg och satt bra så jag köpte den.. nu funderar jag dock.. min partner gillar inte rosa, så kan han ha en vit skjorta och röd slips eller kommer det att se dumt ut?

Vilken färg på skorna ska jag ha?
Svårt att hitta skor med samma färg som klänningen

Annons:
Chan
5/18/10, 9:04 PM
#1

Jag personligen tycker vit skjorta och en svagt rosa slips.

Vill blivande maken absolut inte ha rosa slips, så välj en slips i samma färg som brudbuketten. Tror det blir snyggast om färgerna som förekommer "går igen" än att man blandar hur som helst.

Bunn
5/18/10, 11:14 PM
#2

Håller med helt och hållet! Visst är det snygare om fägerna går igen än att mixa hur som.

Några tips/förslag på skor?
Svårt att hitta skor i samma färg som klänningen… kanske röda?
Förslag på färgkombination/blomsorter i buketten?

Primarosen
5/19/10, 5:36 PM
#3

Jag tycker du ska ha vita skor, eller röd ljusa(mycket ljus) men inte så ljust att det blir rosa.Glad

http://www.brollopssidan.se/klader-och-skonhet/brollopsskor.html
Detta var riktigt söta, men kanske lite mycket ludd.

Bunn
5/19/10, 8:57 PM
#4

Kan tyvärr inte gå in på länken :(

Qmab
5/20/10, 5:23 PM
#5

Jag hade inga problem att gå in på länken, men som #3 säger så är det nog lite mkt ludd…

Men annars prova på de olika skoaffärerna som finns, det ör ganska najs att sitta på nätet och kolla in för att sedan åka och prova. Eller så använder man nån sida som har "bra" frakt/retur/provnings alternativ.

Kolla in Brandos.se under finskor/brudskor, de har många alternativ om inte annat. brandos.se

Niini
5/20/10, 9:59 PM
#6

Kolla Vagabonds urval :) Visst, skorna kostar där kring en 750kr men du får verkligen vad du betalar för! Otroligt sköna att gå i är deras skor (iaf de 4 par jag äger Flört)

Annons:
Bunn
6/30/10, 8:41 AM
#7

Vill sitevärden vara vänlig att radera denna tråd?

Tack på förhand!
MVH//Bunn

Bunn
6/30/10, 4:53 PM
#8

Jag vill gärna att denna tråd raderas/tas bort omg.

Tack!

Niini
6/30/10, 9:52 PM
#9

#7-8 Är säker på att de ansvariga för sidan kommer ta bort tråden så fort de hinner. Ta det lilla lugna nu bara :)

Upp till toppen
Annons: