Annons:
Etikettoff-topic-ot
Läst 1847 ggr
CarolineJ
2008-07-22 14:37

Bortrest

Hej, ville bara säga att jag kommer vara lite frånvarande fram till fredag. Imorgon fyller jag år och sambon har lite överraskningar hehe. Det enda jag fått veta är att jag inte har tillgång till dator förrän på Fredag.

Ha ett trevligt veckoslut!

Annons:
bebbe
2008-07-22 16:24
#1

Oh, kanske en snabbtur till HawaiiFlört Du får ha det så gott var du än hamnar.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[jenkass]
2008-07-22 17:13
#2

grattis i förskott :)

CarolineJ
2008-07-22 19:33
#3

Tack haha hawaii hade inte varit helt fel.

lisette
2008-07-22 20:16
#4

grattis i förskott. jag fyller idag! =)

AusaBausa
2008-07-23 23:18
#5

Grattis i förskott! Ha det så gott!

CarolineJ
2008-07-24 16:19
#6

Nu är jag tillbaks igen. Kom hem för en timme sen och det första jag gjorde var att sätta mig här :)

Jag har dock smugit lite under gårdagen. Jag har ju då internet på mobilen haha.

Och Grattis i efterskott till Lisette!

Och tack till alla Grattis-svar.

Jag kan ju berätta lite vad som hände. Johannes väckte mig halv sex på morgonen med frukost på sängen och presenter. Jag fick en symaskin och presentkort på en tygaffär. Blev så himla glad för jag har inte haftråd att köpa en egen men johannes hade visst smusslat med pengar hehe. Sen efter det gjorde vi oss iordning för sen bar det av till Köpenhamn för en riktig shoppingdag. Johannes vet att jag är en liten shopoholic men pga fööör många räkningar så har jag inte shoppat på typ ett år. I alla fall så shoppade vi, åt gott och hade det allmänt trevligt. När vi sen kom tillbaka till Malmö på kvällen så åkte vi inte hem utan Johannes hade bokat exakt samma hotellrum som vi förlovade oss i.

Så jag blev rejält bortskämd igår hihi. Nu känner jag mig totalt utvilad och glad igen. Ett par månader men avbetalningar kvar sen är våra stora bekymmer borta. Det bästa var att vi lämnade vardagen igår. Bort med alla rutiner och sysslor.

Annons:
lisette
2008-07-24 17:28
#7

#6 vad du blir bortskämd o har det bra! =)

Solaika
2008-07-24 23:00
#8

#6 Det lät som en alldeles underbar överraskning!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Upp till toppen
Annons: