Annons:
Etikettegna-erfarenheter
Läst 1741 ggr
EmmaG
1/31/08, 9:06 PM

Mitt bröllop

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 19 Jan blev jag fru åt min älskade lilla gubbe ^^
Och på en bröllopssajt ska det väl även finnas berättelser ifrån dom som redan gift sig? =)
Jag orkar verkligen inte lägga upp alla bilder etc en gång till men kika gärna i den här tråden på ett forum =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Annons:
CarolineJ
1/31/08, 10:28 PM
#1

Vad härligt! Skulle du kunna berätta lite om hur allt gick innan vigseln? Var det mycket stress?

EmmaG
2/1/08, 2:27 PM
#2

Innan det löste sig med lite saker så var jag rätt stressad över hur det skulle gå kan jag säga!

Från början så hade jag tid hos frisören kl 9,00 & det skulle ta 3-4 h sa hon. Därifrån skulle jag direkt hem till svärföräldrarna & byta om, äte lite lunch & Isak (vår fotograf, värd för Foto iFokus) ville träffas & börja kl 13,00. Vigseln började kl 15,00.
Tidsmässigt skulle detta aldrig gå att få ihop!
Så jag vart lite stressad över detta..

Så gick min frisör med på att börja kl 8,00 istället, och tur var det får jag säga! För jag kom därifrån 12,10 nämligen!
Jag slapp stressa ihjäl mig helt & hållet men kan ju säga att det var rätt fullspäckat ändå, man hann inte tänka efter eller va så mkt med sin älskling så mkt förräns på festen.

Min dag innan vigsel var alltså i ett;
- Frukost
- Frisör i ca 4 h
- Lunch & ombytning
- Fotografering
- Vigsel

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

CarolineJ
2/1/08, 7:38 PM
#3

Okej, jag antar att lite stress hör till hehe. Men din "i ett-lista" kommer nog vara den samma som min. Fast vi vet inte om vi kommer att ta fotograferingen efter vigseln.

Upp till toppen
Annons: