Möhippa & Svensexa

Männens dag

2008-01-27 17:34 #0 av: CarolineJ

på min möhippa tror jag att det blir en dag på ett spa och en kväll på restaurang och pub.

men vad ska killarna göra. personligen är jag glad för att vi inte har strippklubbar här. Jag har svårt att tänka mig att johannes och hans polare vill spendera en dag på ett spa haha

och jag gillar inte det här med "sista dagen som ungkarl" för min fästman har inte varit ungkarl på fem år och om han skulle bete sig som en ungkarl på sin svensexa så... ja då blir det lite till bröllop hehe.

men vad tycker ni?

Anmäl
2008-01-29 22:42 #1 av: Johannes

Menar du typ ett strippspa? hehe

Anmäl
2008-01-29 23:05 #2 av: CarolineJ

du är rolig älskling

Anmäl
2008-02-10 16:29 #3 av: TantAlma

Nu behöver man ju inte vara på stippklubb för att få tag på en strippa eller  stripptör ;-) Så det beror nog på vad han har för kompisar ;-) du får tukta dem lite innan *S*.

Se till att det inte blir möhippa svensexa kvällen före bröllopet om det serveras alkohol, för det är ingen höjdare för någon av er om ni är bakfulla. ..

Man mår ganska illa i alla fall av att vara nervös. Ni vill ju njuta av den här dagen!!!

Anmäl
2008-02-10 16:45 #4 av: CarolineJ

oohh ja dom ska tuktas hehe

Anmäl
2008-02-10 21:59 #5 av: AusaBausa

mannens kompisar tog m honom på fotbollsgolf, laserdome middag o sen baren..

Anmäl
2009-05-04 16:14 #6 av: Theon

Jag tycker inte heller att svensexan ska gå ut på att supa ner sig och glo på brudar som tar av sig kläderna... Förstör inte det bara? Både för brudgummen och bruden och för alla andra killar vars flickvänner får höra vad han gjort med strippan... Är jag dum som tycker så? Eller finns det fler?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.