Annons:
Etikettmöhippa-svensexa
Läst 3421 ggr
Inglebert
5/20/16, 2:58 AM

Ingen riktig möhippa, aningen besviken

Har nyss fått veta av min tärna att det är svårt att få ihop planerat en möhippa till mig. Denna tärna har varit underbar och verkligen försökt trots skilsmässa i hennes egna liv och andra problem. Jag är nog lite besviken på detta även om jag intalat mig själv att jag vill inte skämma ut mig offentligt som vissa möhippor går ut på.

Nu är vi 3 stycken nära vänner som bestämt att vi åker till London en weekend strax innan bröllopet för att fira där istället. Jag är med på planerna och vill verkligen åka, men på ett sätt känner jag mig ändå besviken då mina andra bekanta inte kunnat ens vara lite hjälpsamma angående en hippa. 

Men vad tror ni om en weekend resa istället för en "vanlig hippa"?

Annons:
annia1
5/20/16, 3:50 AM
#1

Den här sajten är inte aktiv så du kommer nog inte få just nå svar här. Prova inne på relationer där diskuteras allt möjligt eller prova inne på kvinna. Du får bättre/fler svar på de sajterna än här.

Personligen skulle jag nog vara kluven jag också. Att en del inte kan ställa upp för en dag/kväll, men samtidigt så skulle jag se fram mot resa med nära vänner.

.

Niini
5/23/16, 9:50 AM
#2

Jag tycker en weekend låter hur härligt som helst :)

[Jennah]
8/20/16, 2:32 PM
#3

#2 tycker jag också! Jag valde bort möhippa själv, liksom min man valde bort svensexa. Vi gillar inte hur de brukar vara och förstår inte riktigt tanken med det.

Gaara
8/24/16, 5:07 PM
#4

Jag tror en weekend till och med blir BÄTTRE än en möhippa. :)

Upp till toppen
Annons: