Annons:
Etikettövrigt
Läst 1369 ggr
[Devya]
4/12/17, 4:29 PM

Inbjudningskort - ett fiasko

Vi hade då beställt våra inbjudningskort via nätet förra veckan och de kom idag men inte var de ju så vi hade fixat dem på deras sida.

Vi hade skrivit (på nederländska) att vi ska gå och gifta oss, sen våra namn och sen datumet på framsidan. Nu fanns endast datumet på framsidan….. Baksidan är I skick men då inte framsidan. Vad gör man? Det hade säkert blivit en bugg med programmet på deras sida.

Känner mig lite deppig för vi hade hoppats på att sända inbjudningskorten den här veckan men nu får vi ännu en gång skjuta upp eländet. Vet inte riktigt hur vi kan fixa det här misstaget eller om vi måste bara slänga korten.

Annons:
[Devya]
4/12/17, 4:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fick inte fotot rätt väg då jag laddade upp det via telefonen. Det finns också en liten mörk prick på kortet och likaså på alla andra 50 kort vi beställde… Pricken finns även på baksidan…

Gaara
4/13/17, 10:23 AM
#2

Kontakta företaget helt enkelt så får ni se vad de kan göra. :)

Sarafiaklara
4/14/17, 4:51 PM
#3

Håller med Gaara att det bästa är att kontakta företaget. Men förstår stressen med att få iväg inbjudningarna, vi har inte fått iväg våra än heller :/

[Devya]
4/14/17, 4:57 PM
#4

#2 &#3

Tyvärr kan de inget göra då de sager att det säkert var något med vår dator som buggade sig. Korten är ju för för övrigt printade så de kan ju inte ta tillbaka dem heller och göra nya.

Jag och min kille beslutade oss dock för att använda dem ändå. Folk behåller ju oftast inte ens de där korten. Vi satsar mer på tackkorten istället.

360kr för kort och kuvert är ju inte så dåligt ändå.

OlgaMaria
4/18/17, 12:29 PM
#5

Kortet är jättefint ändå! Den där pricken lär ingen annan tänka på tror jag. Och det blir ju spännande att se kortet och undra vad som ska hända det datumet. Det blir jättebra som det blir! :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

mollyt
5/6/17, 9:43 AM
#6

Jag tycker också det var fint! Ingen av gästerna vet ju att ni hade önskat något annat så tänk inte mer på det.

Annons:
[Devya]
5/6/17, 11:49 AM
#7

#5 Nu har jag Inga bekymmer om den saken. :) Det är ju endast ett inbjudningskort. :)

#6 Tack! Det var ju bara lite synd att det inte blev exakt så som vi ville ha det men det får vara. ;)

Upp till toppen
Annons: