Annons:
Etikettklädsel-skor
Läst 1368 ggr
TheaV
2017-07-31 00:38

Brudklänning

Hej! Jag har lite frågor jag är nyfiken på, hoppas någon här är sugen på att svara :-) Vad betalade ni för er brudklänning? Köpte ni den ny eller begagnad (eller sydde själv)? Blev den dyrare än ni hade tänkt från början? Sålde ni den efteråt och i så fall, hur mycket fick ni för den? Det finns säkert liknande inlägg sedan tidigare men vore ändå roligt att höra. Tack på förhand till er som tar er tid att svara!

Annons:
Silent_Hill
2017-07-31 10:53
#1

Köpte min för 600 på tradera :) Helt ny. Så den blev mycket billigare än vad jag hade tänkt mig. Har inte sålt den än.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

flocken
2017-08-01 12:52
#2

Min blev mkt dyrare än tänkt. Skulle ha något kortare som passade mitt i sommaren, vigsel på en ö. Men blev kär o det slutade på 12,000. Fick förstora i ryggen o korta ner så den ej släpade i marken.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Åsa S
2017-08-06 08:20
#3

Köpte min för 1600kr på Smiley Vintage så den var ju gammal och ny på samma gång eftersom det ju sys nya kläder av gamla. Har den kvar den är ju ingen utpräglad bröllopsklänning jag ville inte ha en klänning man bara kunde ha 1gång.

[LarssonA]
2017-08-08 11:57
#4

Jag hyrde min för 3.500:- Ockerpris, men det var just den jag blev förälskad i och allt annat var bara blaha i jämnförelse.

Det var 22 år sedan dessutom, så priset var ju egentligen extremt

[Devya]
2017-08-12 21:13
#5

Min kostade 150€ så grovt avrundat ca 1600kr. Ska färga den sen så jag kan använda den igen. Jag gillar annars inte vita klänningar. :)

Åsa S
2017-08-12 21:50
#6

#5 gör inte jag heller och jag ville inte gifta mig i en färg jag inte gillade så jag gifte mig i en grön klänning istället och jag hade vit brudbukett.

Annons:
GardenTourist
2017-09-03 19:56
#7

nu har jag ju inte haft ett bröllop,

bröllopsklänning är det enda plagg jag varken skulle kunna ha begagnat/vintage eller använd/hyrd .

Eller kunna  sälja överhuvudtaget. (och jag är en sådan som inte sparar saker/ bröllopsklänning = sentimentalt värde, så ett måste för mig att behålla.)

hellre billig och nytt..eller sytt 😍❤️

därför kan jag inte heller sätta ett pris på klänning. Men jag har min drömklänning i tankarna..😎

If the whole world was blind, how many people would you impress?

Upp till toppen
Annons: