Bröllop iFokus

Bröllop

Etikettbröllopet
Läst 1603 ggr
lisette
0

tid för vigsel?

vilken tid kommer ni att vigas/blev ni vigda?

13.30 kommer det förmodligen att bli för oss. men kunde även ta kl 17. jag tycker båda tiderna känns jättefel. eller?

anledningen till att tiderna var som ovanstående var att det var bröllop i annan kyrka kl 15 och de använder samma personal på helgerna.. :S

EmmaG
0

Vilka dumma tider :-/
Vi hade kl 15,00 i kyrkan..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

lisette
0

ja visst känns de jättedumma?

jag har verkligen ingen aning om vilken tid vi ska ta. halv två känns ju för tidigt. fem känns för sent.

Telefonkontakt
0

14.00 imorgon!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

linasvovvar
0

vi vigdels kl 14 00, blev perfekt =0) Jag ville inte ha för sent för man vill ju njuta av festen middagen, dagen osv osv kör på 13, 30 kl 17 är påtok försent

AlbaStiffler
0

Jepp, kör den tidiga tiden… Ni kan ju kanske ha något roligt att göra efter vigseln, tex åka på en kort båttur eller något sånt? Så går tiden…

Vi kör kl 15, det passar bra för oss.

Lotski
0

vi kommer gifta oss kl 16:30  det passade oss bra

CarolineJ
0

Vi kommer  nog att välja 16:00 eller kanske 17:00. Vi ser fram emot en fest långt in på natten. :)

Cattis
0

Vi vigdes kl 15:00. Passade jättebra, då vi hade tillräckligt gott om tid för alla förberedelser på morgonen (frisören, sminket), påklädningen och sen för fotograferingen som vi "avklarade" under timmarna innan utanför (och i) kyrkan.
I efterhand var (är) vi jätteglada för att vi hade så gott om tid, att vi också hann sitta ner och bara prata innan vi åkte till kyrkan, för vi var ganska nervösa innan.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

AusaBausa
0

Jag hade nog valt kl17. Bättre än kl13. blir ju lite stressigt att fixa allt på så kort tid om ni ska vara i kyrkan kl13 då får ni ju gå upp mitt i natten! Vilken kyrka är det?Den i byn?

Hanasa
0

Vi gifter oss kl. 14.00. Tid innan och tid efter. Perfekt! :-D

Skulle själv satsat på den tidiga tiden 13.30, för kl. 17.00 känns lite väl sent. Det blir ju som på julafton när man var liten och inte fick öppna julklapparna innan Kalle Anka var slut! ;-)

lisette
0

#9 japp hemma i byn!

blev  13.30 faktiskt. 17 kändes alldeles för sent.

fairytindra
0

15.00 den 31/5

FerretCrow
0

dom flesta brukar gifta sig vid 14-15:00 tiden