Pinsamt eller roligt på bröllop!
Hände något pinsamt eller liknande på ert bröllop eller kanske på någons bröllop där du var gäst?
Ett gott skratt förlänger livet! :o)

När mina systrars faster gifte sig så smög min familj hem till dom innan (medan dom var på ett hotell) och smetade in deras fönster i läppstift och kastade toalett rullar på hela huset och i deras trädgård. Måste nämna att detta var en hämnd då fastern hade totalt skräpat ner vårt hus när mina föräldrar gifte sig.
I alla fall. I slutet av dagen så säger fastern - Nu ska vi hem till vårt nystädade hus och njuta av vår bröllopsnatt.
Då brast alla i asgarv.

glömde ni deras säng? =)

Min brudnäbb på 4 år var jättesöt på vägen upp till altaret… bara det att hon petade sig i näsan konstant och stoppade in det i munnen… hmmm, undrar hur många som märkte. Sen fick vi fösa henne fram för hon fick motorstopp oxå och gick med myrsteg… Barn rekommenderas inte i "tåget". :)

2# Vi hade tyvärr inte nycklar till deras hus så vi kunde bara förstöra på utsidan hehe. Men när mina systrars pappa och min mamma gifte sig så åkte fastern hem till oss och dom glömde inte sängarna. dom hällde havregryn och strandsand i hela sängen haha. och alla golven var fulla med mjöl som dom sen dragit vatten över.
Men dom fick ett rent h*vete med fönsterna som vi kletade läppstift på. :o)

fy fan alltså. hoppas ni städade sen?

#4> Gjorde de dessa hyss till bröllopsnatten? Fan, snacka om moodkiller. Jag hade blivit skitförbannad. det sista man vill göra på bröllopsnatten är väl att städa. Egoistiskt.
Vi fick en likanden surprice när vi kom hem från vår bröllopsresa. Vi var helt slut, hade blivit 25 h försenade och skulle jobba dagen efter. kom hem vid 23-tiden. Väl inne i huset så hittar vi ca 50 toarullar utvräkta över köksbord, taklampa, golv och blommor i fönstret. Ok, blev inte så arga över det, förutom att jag har illar som mycket väl kunde ha skadat sig på dessa papper, typ snärjt in sig och strypt sig eller fastnat i toarulle (har vart illerdödsfall pga sånt). + att illrarna mha papret kunde klättra upp i fönstret och föstöra blommorna och leka i kaktusen (åxå farligt). Så det blev jag lite arg på… hmmm
Men men, vi städade upp och höll god min, lite komiskt var det ju. Dagen efter tittar min man ut i trädgården och ser att det hänger minst 30 toarullar med papper från våra 10-tal björkar. Hans första kommentar var: "Titta det är fortfarande snö kvar i trädgården". Sen blev han svart i ansiktet när han såg att det var papper som hängde 5-6 meter upp i samtliga björkar och som flög i vinden över till våra grannar. Happ, iväg till jobbet, sen på kvällen då vi hade massor att göra fick vi istället ägna 2 timmar till att plocka papper i trädgården, som dessutom hade blivit uppblött och fastnat totalt överallt. Fick även jaga papper på grannens tomt, inte såååå kul direkt.
Ytterligare en kommentar var att det var vår nyinköpta toa-bal de använt upp, så vi hade inget toapapper på några dagar och fick använda det som var ihopknövlat från köksbordet. kul kul.
Nä, såna där pranks har jag inte mycket över för. De skyldiga fick sig en avhyvling i telefonen. :)

Låter inte skoj. Visst är det en "moodkiller" som du skrev och ja, det var till bröllopsnatten som stökade ner.
Själv tycker jag att det är väldigt roligt att skoja på det här sättet. Väldigt många gifter sig men man har ändå några år på sig att planerar hämnd hehe.
När jag och Johannes gifter oss nästa sommar så gissar jag att det blir mina kusiner som utför dådet haha. Som tur är så har dom inga nycklar till vår lgh och vi ska ändå sova på hotell i två nätter så dom får verkligen tänka till.

Nä, jag har inte mycket till övers för skadeglädje…
Då är det väl roligare med en trevlig överraskning, något som brudparet uppskattar…

#6 förlåt… men jag kan verkligen se din killes, förlåt, MANs ;) reaktion när han inser vad det är som hänger i träden…
och sen när ni går och plockar blött papper och inser att ni inte HAR något mer dassapapper…
*fniss*
förstår att det inte är roligt att uppleva, men det är roligt att läsa..

#9> hehe, jo såhär i efterhand är det ju alltid roligare, men men…
Dagen efter kom en kompis till mig och hälsade på och frågade hur vi fått upp alla påskfjädrar i björkarna och varför vi satt ut fjädrar/pynt i björkarna…? *fniss* Hade fått bort allt papper utom små testar som hängde kvar i alla björkar… hahaha…

När mina föräldrar gifte sig ville de ge igen direkt på kompisar som skulle hitta på hyss. Så de gillrade fällor…Innanför dörrarna till uthusen hängdes spannar med vatten som tömdes över de som öppnade dörren och gick in… Kompisarna skulle hitta på buset på vägen till festen efter kyrkan. En av spannarna hade det varit spillolja i- så en av hyssmakarna fick snällt åka hem och byta om innan festen!

#11> Vad omoget… kan ju förstöra hela dagen med lite otur… + en massa pengar för finkläder. :(
Hur kommer det sig att nån startat dessa dumma traditioner om att ställa till satyg för varann när man gifter sig? Hade själv aldrig hört om det förräns jag steg in i det hyss de gjort för oss… *grrr* Nån som vet varifrån "traditionen" kommer?

#11 haha det var ju lika gott åt dem faktiskt! fast olja är ju lite att ta i. men vad förvånade de måste blivit.