färg på skor?
vita skor t benvit klänning, funkar det?
ja jag hade det;-D

fast min klänning är nog lite mörkare än din… har du ingen bild där man ser skorna?
nopp du får kolla bilder o skor nästa gång du kommer hit…
hade vita skor m bara mga remmar så det var ju inte jätte mkt vitt…

Ja jag tror det blir jättesnyggt. det hade varit annorlunda med vit klänning och benvita skor.

ska se om jag kan åka o prova dem ngn dag. jag är så himla petig med skor.. hopplöst.
Håller m #4 där!

Ett tips som jag skrivit i nån annan tråd tidigare är att söka skor på bröllopsaffärerna. Tro det eller ej men av nån anledning gör många märken SKÖNA bröllopsskor som ändå är vackra. Många av de jag sett är lite extra vadderade och fotvänliga, utan att bli klumpliga/fula. Och inte kostade de något speciellt mer än ett par vanliga vita skor från vanlig skoaffär.

skorna jag hitta är faktiskt från en bröllopsaffär! =)

Lisette glöm för gud skull inte geleinlägg verkligen en räddare som gör att man kan gå i skorna hela dagen. Finns att köpa i skoaffär och kanske tom på ica

o svarta skor är helt absolut no no va?
har alltid problem att hitta skor till mina breda fötter. har ett par, men de är ju svarta - så klart.

Kommer skorna synas? Om de knappt syns så gör det väl ingenting om de är svarta… och även om de syns, så gör det väl inget sålänge de passar. har sett en brud i knallröda skor till sin vita klänning, det var rätt ballt.

nej de syns väl inte mer än ytterst lite. det är ju bara ett par högklackade sandaler mao inte mkt svart alls.

då tycker jag du ska köra på dem! ;-) Traditioner är till för att brytas! Antagligen är det bara du som kommer bry dig om dem. :-)

haha ja förmodligen! tack! =)