Tips och förslag önskas
Nu har vi bestämt oss att vi ska gifta oss våren -09. Det vi bestämt är att det ska vara borglig vigsel, enkel och privat.
Vi kommer att vilja ha en fest för släkt och vänner men de kommer inte att närvara vid själva akten utan festen kommer vi ha i efterhand… Hur gör man?
Kan man ha en privat vigsel och kanske åka iväg på en weekend bara sambon och jag och skriva en inbjudan att vi gift oss och kommer ha en fest i efterhand osv. Ser det illa ut?
Eller hur löser man det om man vill ha en privat vigsel utan en massa folk, bara barnen och vittnen men ändå ha en fest för vänner och släkt?

precis så ska vi göra på torsdag… :) vi gifter oss "själva" o har en fest senare..för våra vänner.
mina föräldrar träffar på helgen, då vi ska ner o ha en stor fest(fast inte för oss, ingen vet ännu att vi ska gifta oss.. *s*) o hans föräldrar träffar vi på torsdagkväll
o n 20/9 ska vi bjuda våra vänner… jag satt o skrev en inbjudan idag o tänker skicka iväg den på torsdag..

Mina vänner gjorde så att de åkte iväg till Gotland o gifte sig. Dock talade de om för alla innan, men bara några dagar så folk inte hann planera in o ta ledigt från jobb o sådär.
Sedan fick vi inbjudan till bröllopsfest senare. Lite trist att missa "föreställnignen" men jag har full förståelse för att man väljer att gifta sig "ifred"
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida