smycken
jag sitter och fundera på smycken som passat till min klänning.
jag hade gärna haft ngt halsband som liknar det på bilden. jag är inte mkt för bling bling och saker med krusiduller…

har ni ngr tips kanske?
Ett sånt här kanske?

Eller ett sånt här? :)

Eller om du inte är helt emot bling… :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

som nr två hade jag kunnat tänka mig. men betydligt mindre delar o en annan färg! D:
klänningen -->
Pärlemorfärg?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

det fungerar
Får väl plocka upp leran imorgon :) Bara 2 delar kanske? en blomma och ett hjärta?

är det osm du gör själv? jättefint! :D
jag tyckte om att det var så långt. men blomman o hjärtanen såg för stora ut.. hur stor är de?
Japp det är jag som gör dom :) Blomman är väl runt 7 cm rakt över (har det inte framför mig) och med hängande hjärtan blir det väl runt 15 cm häng och en relativt snäv halsring :)

kan mani nte få in lite fler mindre hjärtan kanske?
Jag kan ju göra ett försök och kolla om du gillar det eller inte :) Om inte så är ju ingen skada skedd iaf. :)

Jag funderar på att ha ett vanligt enkelt pärlhalsband…Eller kanske guldkedjan med min mormors mors förlovningsring i…Vet inte vad som blir bäst. Pärlhalsbandet är ju vackert men samtidigt ganska "diskret". Guldkedjan och ringen har ju ett speciellt känslomässigt värde.

Här kommer några exempel, dock inte så igenom tänk, bilder som jag bara hittade.
http://www.zylber.com/artikel/9086/
http://www.cocoo.se/media/halsband/12248.jpg
http://www.chique.se/produkt/id-1663/

#13 har så mkt lånat att jag inte ens vet vad jag ska använda! =)
#14 har ett pärlhalsband som är rätt kort om du vill låna det?

Jag kan göra ett halsband till dig, kom bara hit och väl färg och pärlor så får du ju det precis som du vil !!!

ja varför har jag inte tänkt på det?? =)

här är halsband, armband och örhänge som lina gjort. helt underbara!
o lina, jag fick förfrågan om du gjorde smycken o sålde! du kanske skulle satsat på det?

Ett tips är www.mixmaxdesign.dinstudio.se massa vackra smycken, snabb leverans till bra pris och bra kvalitet.

Oooh.. vilka fina pärlsmycken #18 och 19
Jag blir så sugen på att göra sånt där själv ibland.. men jag vet inte vart jag skulle börja.. indianpärlor kanske :D
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida