Bröllop iFokus

Bröllop

Etikettsmycken-accessoarer
Läst 1966 ggr
virkmaja
0

Virkar på beställning

jag virkar brudkronor, men även diadem och näbbkorgar. den som är intresserad kan mejla mig här eller på kontakt(@)linneasunika.se, glöm inte att ta bort paranteserna.

jag gör även presenter till brudparet, t ex broderade gästhanddukar eller handsydda överkast med brudparets monogram på.

Solaika
0

Lägg ut lite bilder på tidigare verk vettja :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

virkmaja
0

will do :)

virkmaja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på det jag gör. Naturligtvis är detta bara ett litet urval, för mer information om sakerna är ni välkomna att kontakta mig.

Först ut är en virkad brudkrona, mäter 16 cm i diameter och ca 6 cm på höjden. 450 kr + frakt.

virkmaja
0

Servettringar, 75 kr/par.

Du betalar 75 kr för de fem första paren, därefter 50 kr/par. Så passa på och få lite rabatt.

Så klart går det bra att få servettringarna i andra färger om så önskas.

virkmaja
0

Ljusmanchetter, 75 kr/par.

Du betalar 75 kr för de fem första paren, därefter 50 kr/par. Så passa på och få lite rabatt. Även dessa går bra att få i andra färger.

Tänk på att frakten tillkommer.

virkmaja
0

Glömde säga att ljusmanchetterna och servettringarna även kommer vara stärkta om man vill det. Annars levereras dem ostärkta.

Solaika
0

Vilka fina grejer! Är det inte pillrigt o tidskrävande att virka?

Does it become a walk?

/Ida

virkmaja
0

nej, det tycker inte jag, men å andra sidan så har jag virkat sen jag var 5-6 år :)

Solaika
0

Oj, det va inte illa :)

Does it become a walk?

/Ida

Anna77
0

fina saker du gör!

virkmaja
0

#10 tackar så mycket. jag gör mycket annat på beställning också, har lagt upp lite olika saker som jag gör på mina foton.