Bröllop iFokus

Bröllop

Etikettmusik
Läst 2024 ggr
FerretCrow
0

Vad skulle ni tycka?

hej på er alla här inne=)

nu är det så att den 16maj 2009 ska min älskade mamma gifta sig.

och då jag mammaledig och killen sjukskriven har vi inte så mycket pengar till en superdyr present.=(

och jag vill ge min mamma en personlig och minnesvärd present.

Mamma och hennes kille har bokat ett lite större coverband för 25tusen som ska spela på festen.

kan tillägga att min mamma är raggare och bröllopet kommer gå i raggar tema.

jag tog iaf kontakt med tjejen som sjunger i bandet och vi kom fram till att dom ska börja spela låten "stand by me" och när tjejen börjar sjunga så är det inte bara hon som sjunger utan jag kommer ut på scenen och sjunger låten med henne som en liten present till brudparet från mig.

ni som har gift er eller ska…Vad skulle ni tycka om eran dotter skulle gjort detta?

ni som ej har döttrar kan ju låtsas att ni har en och skriva ni med=)

Jag vill ju absolute inte att det ska kännas för mamma skämmigt eller att jag själ uppmärksamheten eller liknande.

detta blev bestämt idag och är redan nervös för sången och det är inte fören i maj hihi

ja kanske verkar lite luddigt det jag skriver men jag är så uppe i varv och nervis=P

AlbaStiffler
0

Det låter ju som en kul överraskning tycker jag. Det kommer hon säkert gilla! :-) Allt personligt är kul.

Dock kan du ju komplettera presenten kanske med något annat, tex ett äventyr som de kan göra som du ordnat. Det behöver ju inte kosta vidare mycket om man hittar rätt sak! :-)

FerretCrow
0

själklart ska dom få en riktig present oxå=)

[jenkass]
0

tycker oxå det låter som en jättekul överraskning! jag skulle blivit jätterörd ;) Hellre en tanke bakom än en dyr present. Det handlar inte alltid om pengar, ju mer personligt ju mer uppskattar man det.

FerretCrow
0

#3 ja det va så jag tänkte oxå=)

Anna77
0

jättefin ide'! Din mamma kommer säker att bli superglad och rörd!

FerretCrow
0

5 ja det hoppas jag iaf =)

se7en
0

Jättefint!

Min dotter ska framföra en kärkekssång som jag skrivit själv, men inte vågar sjunga själv, så jag tycker det är en jättebra idé!

Ylva-Li
0

Åh, toppenide ju! På min brors bröllop, sjöng och spelade vi brudens favoritlåt som hon sagt innan att hon ville ha på sitt bröllop. De dansade till den och hon grät floder av lycka. :) Så det var väldigt lyckat.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

vvparlan
0

Jag har inte barn men jag vet att jag skulle ha älskat den överraskningen!!

Gasoline
0

Jag tror att hon skulle uppskatta det, det brukar iaf vara så..

Men du, har hon inte en plats över? Vill oxå gå på ett raggarbröllop =P

FerretCrow
0

#10 hehe ja du det kommer bli rejält maffigt kan jag lova. tärnora har rockabilly klänningar och som ska till och med klä om en massa i kyrkan(kapellet) och utanför ska det stå jänkare parkerad snett så det blir som en gång mot portarna. kommer kosta upp mot 100tusen

Gasoline
0

#11 Ohh, shit. Du får ta kort och visa!

FerretCrow
0

#12 ja det ska jag göra. dom har även bokat en för 6tusen som ska filma och göra en dvdfilm av allt och ta upp mot 1000 proffs kort=)

Gasoline
0

#13 Åhh, det låter så fint och kul, blir avundsjuk!

FerretCrow
0

#14 jadu samma här. man skulle själv oxå vilja ha ett sådant bröllop. men en här i byn gifte sig för ett års sedan och hela deras bröllop gick på typ 800tusen. då har man för mycket pengar=P min mammas bröllop skulle inte alls bli så durt först men då vann dom på en lott och vann 70tusen så då la dom allt till bröllopet=)