Vart åkte ni på smekmånad
Berätta lite hur det var och vad det kostade.
Vi har snart varit gift i 3 år.
Men kommer inte iväg ännu då vi har en liten dotter på 1,5 år.
Några bra tips på platser som ej heller är för dyr?

Kan ni inte ta med barnet då? det är ju så pass stort nu att det borde gå rätt lätt… eller lämna hemma med släkten?
Jag och min man åkte på bröllopsresa till Thailand. Var väl inte billigaste varianten då det kostade 30 000 för oss båda för 2 veckor för resa och boende + fickpengar där. Så det blir ju inte så superbilligt.
Men om ni vill komma billigare undan kan ni ju ta en inrikes resa till en exotisk plats i sverige ni aldrig varit på? Kanke bo fint på slott eller s¨å?
Annars måste jag verklgien tipsa om Lofoten. SUUUUUPERVACKERT och romantiskt. Mitt tips är att åka bil runt på lofoten då det är så mycket att se. Man kan utan problem ta en vecka och åka runt på alla öar (vi åkte runt i 4 dagar vilket det nästan tar om man åkter långsamt med många stop från narvik ut till spetsen som heter Å). Men Norge är rätt dyrt så det kostar ändå en del. Tror vi lade närmre 3000kr på färjor (varav en var från Lofotens udde till fastlandet och kostade typ 1500 tror jag). Boende kan man hitta billigare för några hundra i en Rorbrue (vandrahem/stuga). Valsafari, fågelsafari och bara titta och njuta räcker gott. Lycka till och unna er lite romantik! :-)