tystnad...
Det var väldigt vad det var tyst här inne. Jag går in ibland, men det är visst aldrig någon som skriver längre…?
Jag håller med!
Dags för lite aktivitet härinne tycker jag!
Hänger mest på bröllopstorget och min blogg 
Jag tycker det är synd att det inte är mer aktivitet här :( Själv blir jag inte riktigt klok på de andra bröllopsforumen.. ^^

Nej jag tycker också att de här sidan känns lättare.
Är det några andra än vi som är aktiva här inne då? :) Känns som det va lite mer ös innan ^^
Eller ja, det komemr väl förmodligen till sommaren, det är ju då de flesta gifter sig :)

Skumt att en hemsida kan bli så tydligt säsongsbetonad. För mig är det ju flera år kvar så årstiden spelar inte så stor roll då. :P
Nä, det märker manju nu på de andra forumen. Nu är det mycket prat om bröllopen som va i sommar.
För vår del händer det nästa sommar så vi är i full gång med planering nu då allt måste vara klart innan sommaren..

Förstår det. Hur långt har ni kommit?
Vi har kommit rätt långt faktiskt. Det mesta som ska bokas har bokats och den största planeringen är färdig.
Alla tillstånd som behövs är fixade inför vigseln och festen och budgeten är färdig. Vigselförsättare är bokad och tårtställningen/bagare är bokad den med!
Allt tråkigt. Haha.
Idag blir det att prova klänningar *iiih* :D
#10, va rooligt! :) Ni är ute i ännu mer god tid än vad vi är! Har planerat sen april men tiden verkligen bara flyger iväg!
Blev det någon klänning?
#11 Tja, det är väl fem före så det inte blev en ;) Hittade en som var riktigt riktigt snygg, ett modellex så det finns bara den :S Ska sys in lite, men annars satt den bra. Ska meddela imorgon om jag ska ha den *beslutsångest*

Jag håller med. Tycker det här är ett riktigt bra ställe där man samtidigt kan hänga med lätt i trådarna jämfört med tex. BT.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#12 Lägger du upp lite bilder om du väl bestämmer dig då? ;)

#9 Vilka tillstånd tänker du på? Hindersprövningen får väl vara max tre månader gammal eller är jag snurrig nu? Är det fler tillstånd?

#15 hindersprövningen gäller väl i fyra månader?
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

#16 Jo så var det visst. Det var jag som hade fått för mig fel.
#15, Det krävs tillstånd för lite allt möjligt. Polis och kommun tillstånd för att ha vigseln i parken där vi ska gifta oss, för alkoholservering under festen. Parkeringstillstånd utanför festlokalen som man måste ansöka om hos kommunen o.s.v
Eftersom både vigseln och festen är på en sån "otypmlig" plats där man vanligvis inte kör bil eller ha tillställningar så blev det olika tillstånd att få till.
#14 Absolut! Ringde nyss och bad om att få prova klänningen igen :P Så imorgon ska jag prova mer ;)