Öppnat ett bröllopskonto nu =)
Nu är det bestämt att vi ska gifta oss =)
Har öppnat ett sparkonto på banken och kommer nu börja spara till stora dagen, kommer ta en stund men det är äntligen på gång!
Är så glad behövde nog bara skriva av mig det! ha ha..
Kram på er!
Grattis!
Sparkonto is the shit! :) Vi kör på paniksparande. Lägger undan 10 000:- i månaden. Haha
Oj om man kunde göra det =) Då hade det gått fortare.. Men jag får knappt hälften i månaden jag.. Det är skit att vara arbetslös.. Men till sommaren och sommarjobbet då ska läggas undan XD
Ja, det kan vara ganska så bra att ha jobb när man går i giftasttankar. Det kostar ju en del.
Eller ja, det beror ju på hur stort bröllop man ska ha också och hur lång tid man har att spara. Vi gifter ju oss i år så det är därför vi har drastiska sparåtgärder! :)
När gifter ni er?
Vi har sagt om 2 år så det är ingen brådska här inte =) Och då hoppas jag innerligt att jag har jobb.
Gött att ha lite tid att planera och spara!
Vi är lite mer traditionella, ett år efter förlovningen skulle vi gift oss fast nu blev det några månader efter pga av massa saker.
Men lite paniksparning blir det allt ändå =)
Lycka till med jobbsökandet!

Här har vi också öppnat ett bröllopskonto, fast för några månader. Kan inte lägga undan några större summor per månad men vi kan nog få ihop det ändå. Vill inte ha nåt dunderbröllop och vi har räknat ut på ett ungefär hur mkt pengar som behövs. Och tanken är att vi ska gifta oss nästa år! Så bara att försöka spara på :)

Vi tänkte gifta oss nu i sommar, vi har funderat på det i snart två år, men aldrig blivit av.
Men vi ska ha bara lite prvat, en vigselförrättare bor väldigt nära oss, och har sagt att han kan ställa upp. =)
Vi ville från början ha bröllop i kyrka och fest och hela alltet, men nu har vi bestämmt oss att bara föräldrarna ska få närvara. =)
Men min kära fästman är lite nervös att han ska säga något fel eller klanta sig på vigseln, så försöker lugna han, och då känner jag knappt själv oro. =P
Iaf, vi behöver inte spara undan så mkt pengar då, vi kan ist spara dom till att flytta i framtiden. =P
Bröllopet blir en underbar dag att minnas hur den än går till. =D
Resistance is futile.