4 bröllop på tv4
Har ni sett reklamen?
Någon som ska söka/har sökt?
*nyfiken*
http://www.tv4.se/1.1452652/2010/01/20/ansok_till_att_vara_med_i_tv4_s_nya_serie_fyra_brollop
Nej fy, tycker det låter rätt smaklöst faktiskt 
Jag har inte sett reklamen men de har kontaktat mig i alla fall. Någon rolig person som tyckte det va en kul idé att anmäla oss.
Så jag har faktiskt inte så stor koll på vad det går ut på. Min första tanke va ju "Akta mitt bröllop" haha, men enligt kvinnan som ringde mig så verkar hela upplägget vara lite som "Halv 4 hemma hos mig" och det pogramet älskar ju jag :)
Jag har också förstått det som lite halv 8 hos mig.. det är kul program men kanske inte i bröllopsform. Jag skulle då inte vilja få mitt bröllop betygsatt 
Just den detaljen får man väl stå ut med. Jag skulle ju ändå Älska att betygsätta andras bröllop. Haha!
Just det, halv 8, va fick jag halv 4 i från? Jag skyller på att jag är trött. ^^

Jag jobbar i en blomsteraffär i uddevalla och vi ska sponsra med blommorna till ett av bröllopen, verkar bli ett charmigt bröllop :)
Va kul!
Massor med publicitet :)

Ja, det blir väl en del :)
Är det någon som du känner eller?
Vi har inte ens kolla på blommor till bröllopet än faktiskt. Hehe. Vi får väl se hur det blir.

Ingen aning om vilka det är som gifter sig. Eller ja, jag har träffat kvinnan när hon vart inne och beställt blommorna men jag vet inte vem hon är.
När ska du gifta dig? Kan vara bra att boka florist i god tid så att du är säker på att den du vill ska göra din bukett har tid till det. Kika gärna in på florist.ifokus och se om du kanske hittar någon inspiration. Om inte annat så får du gärna lägga upp en tråd om du vill ha lite tips.
Fick du reda på att de skulle var amed i pogramet innan de beställde eller efter? :)
Jag vet inte ens om vi ska ha blommor. Vi ska ha ett ekologiskt bröllop och jag har lagt ner så mycket energi på vår ekologiska mat och allt så jag vet inte om jag orkar lägga ner massa energi på blommor också. Förmodligen plockar vi väl några kvistar i mamas trädgård.
Försöker odla lite blommor själv till brudbuketten men jag är inte så grön om fingrara. Fungerar inte det är jag nog utan bukett.. eller gör en i tyg eller nåt :)

Innan de beställde tror jag.
Det är ju floristens jobb att hitta blommorna i sådana fall. vart bor du? Tänker lite på vart det kan finnas odlare här i sverige. urvalet blir ju mindre och det blir ju dyrare också. Men det kan vara roligt att ha en fin brudbukett. Men om du/ni inte känner att blommorna är viktiga så kan du ju bara ha en enkel blomma i handen, någon som är lite speciell och syns lite mer än andra skulle jag rekomendera då, eller om du lyckas odla några egna så ta en av dem ;)
Kul i alla fall :) Hur får ni synas i tv då? Det är väl det som är det viktigaste.. Hehe.. Eller ja,, blommorna syns ju såklart :)
Problemet är ju att vi inte är beredda att betala mer för något som faktiskt borde vara billigare :) Vi har lagt mycket energi i att hitta miljövänligare alternativ och ekoligiska alternativ till samma pris eller ibland till och med billigare!
Det är nog därför blommorna har hamnat lite i skymundan så länge..

Det blir ju blommorna som syns och sedan vet jag faktiskt inte vad mer som syns från oss. det kommer ju stå i eftertexten, men ja, det är chefen som har hand om det där så jag vet faktiskt inte vad som är sagt.
Nej, du har ju rätt i det. Det borde inte vara så.
Får väl se till att få det sponstar. Haha. det verkar ju vara inne att få sitt bröllop sponsrat nu för tiden :)
Jag skriver ju ändå en väldigt väl-läst bröllopsblogg :) Och vem vet, mitt bröllop kanske också ska vara med i tv.
Hmm.. man skulle gift sig med en kändis ändå. Då skulle men kunna få pengar för både bröllop och hus…

ooh, bröllopsblogg :) Länk?
Självklart!
SKa nog faktiskt uppdatera hur det går med mina blommor i morgon. :)

spännande! ska kolla direkt!