Annons:
Etikettsmycken-accessoarer
Läst 2896 ggr
mallejensen
2010-12-23 15:32

Bröllopsplanering.

Hej! Jag håller på med ett större projekt där vi ska göra en butikslayout för en butik som ska sälja förlovnings/vigselringar. I samband med projektet så krävs det en research för att se vad som egentligen efterfrågas av blivande gifta par.

Så jag undrar lite om hur det ser ut för er? Vem står för besluten? Vilken butik känns bra för er att gå in i? Vad för ring köper ni? Har mamman en stor roll i bröllopsplaneringen? Har ni barn? Osv. Allt som känns relevant.

Tusen tack för svar!

MVH Malin

Annons:
Linn
2011-01-03 00:20
#1

Det är nog jag som står för de flesta besluten, min sambo är inte så mycket för att planera sånt här. Dock är vi fortfarande väldigt tidigt i planeringen och jag tror att han kommer bli mer involverad senare när vi faktiskt börjar bestämma hur saker och ting ska bli.

Vi har en liten bebis på 4 månader och min mamma kommer nog vara väldigt involverad i planeringen. Jag har två ringar som jag väljer mellan, en 5 stensring där den mittersta är upphöjd och en där det är små stenar runt halva ringen. Det känns som att priserna i en välkänd butikskedja är något lägre? och det gör troligtvis att vi kommer välja att köpa vigselringen i en sådan butik. Dock är det ju oftast så att man får bäst service i en mindre butik med personal som verkligen älskar det de gör och bryr sig om sina kunder.

Något annat jag kan svara på? Kom inte på något annat själv så jag svarade bara på det du skrev.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: