Annons:
Etikettallmän-planering-checklista
Läst 2681 ggr
Niini
8/19/10, 11:32 AM

Tyst som i graven

Har det blivit helt ute med giftemål eller? Flört Nån fler än jag måste väl ändå vara på gång med planeringen. Eller kanske alla sitter och trycker på BT?

Annons:
Isak
8/20/10, 2:30 PM
#1

Har aldrig varit aktiv på sidan här, men har iaf gått och gift mig.  Satt och tryckte mer på BT, då det var mer aktivitet där..

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

BlackWingedAngel
8/21/10, 4:38 PM
#2

Jag har fortfarande ett tag kvar till mitt, men jag börjat hålla mig till BT jag också, trots att jag var motståndare till det från början. För ett år sedan så var den här sidan i full gång, men sedan försvann alltihop och det är ju inte så mkt idé att hålla diskussioner med sig själv. :P

Bunn
8/27/10, 1:57 PM
#3

Tycker det är väldigt trist att det är så lite aktivitet här…
Har denna sida ingen sitevärd/medarbetare eller dyl?

Har ett bra tag kvar till mitt, men tycker ändå att det är både roligt och inspirerande att kolla runt på bröllopssidor… skulle därför önska att det var lite mer fart på denna sida!

Yarrow
9/10/10, 4:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja, jag hängde också här enda till slutet och hoppasdes på att aktiviteten skulle kommai gång igen. Men till slut hamnade man ändå på BT :(

Nu har vi i alla fall hunnit gifta oss :)

Bunn
9/10/10, 11:19 PM
#5

#4 Grattis!

vackert foto :)

Yarrow
9/12/10, 12:49 AM
#6

#5 tack så mycket!

Ja, jag är ju inte så mycket till hjöälp för att få igång diskutionerna här kanske. Fast jag har ju erfarenhet nu.. Haha :)

Annons:
Bunn
9/13/10, 1:52 AM
#7

#6 Erfarenhet är ju aldrig fel :)

kanske du har några tips, tankar, idéer till oss oerfarna?!

Yarrow
9/14/10, 1:24 AM
#8
#7 Massor :)

Bara att fråga på.Om jag ska sitta och babbla upp allt kommer jag få kramp i fingrarna :)

Upp till toppen
Annons: