Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 1908 ggr
Yarrow
2009-08-13 17:22

Bröllopstidningar!

Är det någon som har några gamla bröllopstidningar som ligger och skräpar så tar jag väldigt gärna emot dessa! Kan betala en mindre summa också om så önskas! :)

Jag behöver så mycket inspiration som möjligt just nu känner jag!

Annons:
nyborjare08
2009-08-13 17:41
#1

Har massor! Både svenska och engelska/amerikanska Glad Gifter mig om två veckor så jag tror att jag är färdiginspirerad Flört

Frakten blir nog en del tyvärr… Var bor du?

 

 

Yarrow
2009-08-13 18:01
#2

#1 Åh!! Jag gifter mig inte fören om ett år men planeringen är redan i full gång så här behövs all information som jag kommer åt. Haha! =)

Jag bor i Göteborg men är ofta i städer som Eskilstuna, Stockholm och Varberg med omnejd.

nyborjare08
2009-08-14 10:15
#3

Ja då är det ju kul att bläddra i tidningar! Glad

Hmm, jag bor i Östergötland, men är i Köping-Västerås-trakten en del (inte så långt från Eskilstuna). Vi gifter oss i Västerås. Kanske smartast att försöka träffas där uppe nån gång?

 

 

Yarrow
2009-08-17 01:16
#4

Jag har kollat upp lite och som det ser ut nu så ska vi upp till etuna någongång i mitten/slutet av nästa månad för att skriva kontrakt för att sälja vår lägenhet där och så.

Finns det någon chans att du är i trakterna där då?

nyborjare08
2009-08-17 15:34
#5

Jag vet inte. Inget planerat (just nu är det bara bröllopsplanering i närtid som gäller Glad) men det är möjligt att jag kan vara i trakten då. PMa mig när du vet när du ska dit.

 

 

Yarrow
2009-08-17 16:15
#6

Åh va avundsjuk jag blir :) Längtar så till vårt bröllop.

Hoppas du skriver lite om ert bröllop här!

Men jag ska absolut höra av mig när vi vet. Annars får jag väl betala en summa till dig om du orkar skicka dem.

Annons:
nyborjare08
2009-08-17 21:14
#7

Jag kom på att såna där lådor som man kan köpa inklusive frakt är väl inte så dyra och rymmer väl en del? Jag ska kolla upp det efter bröllopet! Om du kan vänta ett par veckor? Flört

Jo jag kommer nog att lägga ut lite bilder här sen. Har skrivit lite i min blogg här på iFokus om planeringen mm.

 

 

Yarrow
2009-08-17 23:53
#8

Absolut! =)

Va roligt! Det ser vi fram emot här inne! =) lycka till med allt!

Upp till toppen
Annons: