Annons:
Etikettundersökningar
Läst 2148 ggr
[SarahOhrn]
7/11/09, 1:06 PM

Vilken text= (Undersökning)

Jag har funderat och funderat och jag vet att i slutändan är det upp till mig/oss vilken text vi ska ha i våra förlovningsringar. Men alla dessa passar in på oss på sitt sätt och jag älskar dom allihop! :O Så jag vill bara se vilken text NI helst hade kunnat ha i (eller grvaerat på) era förlovningsringar? :)

En kul grej!

Annons:
Yarrow
7/11/09, 4:58 PM
#1

From this moment on röstade jag på.

Tyckte det va fint. Många av de du skrivit va väldigt långa och det kan bli svårt att få plats med dem i ringen.

Vi har texten "to infinity and beyond" i våra ringar, plus datum. Och det va på håret att det fick plats. Sen har vi våra namn graverat på utsidan i stället.

[SarahOhrn]
7/11/09, 5:51 PM
#2

Ah okej :) Ja jag tänkte ev gravera in den text jag väljer utanpå o sen namn o datum inuti.. :) Fast namnet utanpå är ju också fint :D Hehe. Får lite beslutsångest ;p

Ja det är ju det att dom är lite långa :/ Ändå står dom med på en sida med ringgravyr haha. Men får väl ta nåt kort.. :p

FerretCrow
7/12/09, 1:37 AM
#3

jag röstade på one hand. one hert men tyckte även om My love, my life, my friend

Yarrow
7/13/09, 12:52 PM
#4

#2 Har du hittat någon som gör gravyr på utsidan? De vi hittade va tyvärr ganska dyra och om man ska ha en hel mening så..

Jag skulle nog tycka att det skulle bli lite väl "Sagan om Ringen" :)

Vilken tycker din blivande fästman att ni ska ha?

[SarahOhrn]
7/13/09, 1:40 PM
#5

Jaså, nä jag trodde att det va som o göra det inuti.. :( Jo, kanske, men jag tycker det är snyggt! :) Den störta frågan är ju om vi får plats med mening, namn och datum i ;) Haha.

Jag vet inte riktigt, han är lite att "välj du" haha. Men han har nog några favoriter. Dock hittade vi en ny igår, eller jag, när jag såg "PS I love you" där dom sjunger "I'll love you 'till the end", föll direkt för den texten! Jag älskar allihop här ovan men den kändes så rätt och han verkade också gilla den.. :p Så vi får se ;p

Yarrow
7/13/09, 2:12 PM
#6

Min guldsmed hade bara ett märke som gjorde gravyr på utsidan och då va man tvungen att köpa det märket på ringarna med. Det va den lite dyrare varianten så summan steg upp mot en 6000:- tillslut men det va det ju värt :)

Huvudsaken är ju att man trivs med sina ringar!

dock tycker jag att du ska säga till din kille att engagera sig lite.Han ska ju också bära ringen liksom ;)

Annons:
[SarahOhrn]
7/13/09, 2:17 PM
#7

Hehe ja, jag fösöker för fullt ;) Ska allt åf med honom o kolla på ringar idag!!! Hoppas…. Det är ju ändå bara drygt en månad kvar….

Yarrow
7/13/09, 2:25 PM
#8

D får ni snabba er på om ni ska ha gravyr och grejer också! Tog 3 veckor för oss att få våra ringar! :)

[SarahOhrn]
7/13/09, 2:49 PM
#9

Oj, okej! Ja , då får jag säga det :p

Upp till toppen
Annons: