Annons:
Etikettpresenter
Läst 8267 ggr
Maja
2009-04-10 17:18

Silverbröllop: Present?

Mamma och pappa har varit gifta 25 år i sommar och jag vill ge dem någonting fint, minnesvärt och uppskattat men det står helt still i huvudet!

Middag på restaurang? Njae..
Någonting fint från DUKA/Cervera? Nä, jag jobbar på ett liknande ställe så sådant får dem i födelsedagspresent..

Jag kommer bara på "tråkiga" (ja, de är inte tråkiga, men de "klickar" inte direkt) presenter och behöver hjälp från er här inne!

Vad ger man alltså till sina föräldrar (50-55 år) som har varit gifta i 25 år? Hade tänkt mig ett pris på max 5000 kr.

Annons:
Yarrow
2009-04-22 00:11
#1

En upplevelsepresent! Allt i från ballongfärder till att köra rallybil! En upplevelse kan man ge bort till vem som helst. Vi ska ge en Champanjeprovning till mina svärföräldrar när de fyller 50 hade vi tänkt. :)

murderdolls
2009-04-22 10:57
#2

En resa skulle säkert uppskattas :) Eller som Yarrow skriver, en upplevelsepresent.

ElisabethA
2009-05-05 10:22
#3

När mina föräldrar varit gifta i 30 år så gav vi barn dem ett kollage med fotografier på oss. Vi hade varit hos en proffsfotograf och fått tagit riktigt fina bilder på oss tillsammans. Det blev väldigt uppskattat.

En arbetskamrat till mig fick också ett sådant kollage av sina barn och hon sa att det var den bästa gåvan hon någonsin fått :)

Betiz
2009-05-07 00:20
#4

hej

kanske är lite töntigt, men du kanske kan göra en klippbok/tavla eller något sådant, med ett foto av alla deras 25 år tillsammans ? sådant brukar vara uppskattat. så kan man ha lite fina dekorationer och märken. det behöver inte kosta så mycket, men det blir väldig personligt

Maja
2009-05-07 00:24
#5

Tack för alla bra förslag! =)

Bronsis
2009-05-08 02:44
#6

Hejsan

Jag snubblade över en sida som tydligen fixar med bilder och sånt(www.picopix.se). Jag tror att det kanske kan vara något för dig att kolla närmare på. Personligen tyckte jag det kändes som den perfekta presenten…..letar som en tok efter något att ge syrran och hennes kille nu när de gifter sig. Lycka till. /P

Annons:
jannordic
2010-07-28 19:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Söker du efter en verkligt originell present? Döp en stjärna och ge den till din älskade, din mor eller far. Paketet levereras gratis hem till dej i en elegant förpackning. Ett personligt certifikat, gratulationsbrev och en detaljrik stjärnkarta följer med. Köp en stjärna hos Online star register på adressen http://osr.org/sv/

Upp till toppen
Annons: