Annons:
Etikettskönhet
Läst 1169 ggr
[Devya]
5/13/17, 3:42 PM

Håruppsättning och make up

Idag så hade jag då tid för hår och make up. Under hela tiden han fixade håret så hade jag en dålig känsla i maggropen och tyvärr fick jag ju rätt i slutändan.

Då han var färdig så såg jag 20 år äldre ut…Där inne så var jag tveksam och tänkte att kanske det är nu inte så farligt men sen då jag kom ut så mådde jag sämre då jag såg min reflektion i fönstret. Hade gråten i halsen och mådde bara skit.

Kan inte riktigt skylla på frisören även om jag bad honom att se om han kunde få ihop en frisyr som passade min ansiktsform. Han känner ju dock inte mitt ansikte lika bra som jag.

Så jag tog ut alla hårspännen och tog ner håret och då först såg det bra ut! Vet inte riktigt hur jag ska göra till nästa gång, på min bröllopsdag. Sminket ser bra ut men håruppsättningen var nog en mindre katastrof tyvärr. Jag fick inte den volym jag bad honom att ge mig. Han försökte fluffa till det men det blev inte som jag ville ha det.Det blev för platt framme och det var det jag absolut inte ville ha då. Jag skulle lyckats bättre på egen hand om jag är fullständigt ärlig här.

Så nu funderar jag på hur jag ska göra nästa gång jag går dit, på min bröllopsdag. Han var ju annars duktig och håruppsättningen i sig såg ju fin ut, dock inte på mig.

Annons:
Lojs
5/13/17, 3:57 PM
#1

Du har ingen kompis som är duktig på sånt? Så kanske ni kan testa er fram tillsammans och träna på hur du vill ha det?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Devya]
5/13/17, 4:03 PM
#2

#1 Nej, tyvärr inte… Lockarna som han fixade till innan han la upp mitt hår var dock jättefina på mig, samt flätan. Tyckte mycket om det och skulle vara nöjd med en sådan stil.Tog bilder av hur det såg ut nu efteråt och funderar på att visa hårfrisören dem sen och fråga om han kanske bara kan fixa till det på det viset…

Lojs
5/13/17, 4:09 PM
#3

#2 Låter som en bra plan, gå dit och prata med honom om det!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: