Bröllopet

Sommar bröllop eller ett höst bröllop?

2018-08-27 07:10 #0 av: TantBerglund

Vad skulle ni välja?
Ett sommar bröllop eller ett höst bröllop?

Har ingen favorit tid på året precis.. Tycker att allt har sin charm.. Men har alltid tänkt på ett sommar bröllop när jag har tänkt på hur mitt bröllop ska vara. Men lyssnade på bröllops poden nu ihelgen och dem prata om höst bröllop.. Vilket slog mej skulle kunna vara hur fint som hälst. 😃 bara se va sambon skulle tycka om det😋

Anmäl
2018-08-27 07:16 #1 av: Maria

Vi gifte oss 29 oktober 1983Skämtar

/Maria

Anmäl
2018-08-27 08:22 #2 av: Herveaux

Hade inte jag och maken slagit till den 23 maj så hade jag gärna haft ett höstbröllop. 

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-08-31 10:27 #3 av: Gaara

Blir sommarbröllop för mig trots att hösten är min favoritårstid. Vill ha det i trädgården och vill att vi och alla gäster ska kunna ha finkläder utan att frysa ihjäl. XD Jag är väldigt kylslagen av mig. Har även lätt för att bli överhettad så är glad att vi inte gifte oss denna sommar. Haha! :)

Anmäl
2018-09-19 11:55 #4 av: Åsa S

Gifte mig 14 juni det var en fin dag med runt 20 grader. Bra att det var fint väder vi hade festen i hembygdsgården och många av bröllopsgästerna var barn så de kunde springa ute på gräsmattan och leka 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.