får inte sålt klänningen, vad gör man då?
har haft ute min brudklänning på blocket ett tag nu. men inga intressanter överhuvudtaget.
vad gör man av klänningen om jag inte får den såld? slänga känns ju lite surt och jag har inte plats för den här hemma.
Lägg upp den på tradera!

tror du folk vill köpa en brudklänning på tradera? man vill ju gärna prova osv.
men, det är iofs ingen dum idé!

sänk priset för klänningen och pröva tradera. 1500kr kan vara dyrt för en begagnad då du kan köpa helt nya på tradera för mindre än 2 tusen

Och om det sedan skulle vara så att ingen nappar och alternativet är att slänga den lämna den till någon typ av second hand-butik!

kom och tänka på en sak till. varför begära så mycket som 1500kr om du kan tänka dig att slänga den?
Chansen är i alla fall större att någon impulsköper den på tradera i alla fall. Om du ändå hade tänkt att slänga den så kan du lägga utropspriset lågt. Folk kan inte låta bli auktioner med 1:- som utropspris! :)
Det är sant, en gång sålde jag en svambob fyrkant handduk för över 1000:-. Helt sjukt. Själv hade jag köpt den på en marknad för 19 :- eller nåt ^^

#5 jag kan ju inte tänka mig att slänga den, det är just det som är problemet. har redan sänkt priset två gånger på klänningen.
#6 jo tradera är ju rent livsfarligt. folk förköper sig lätt…
Ja, dock som de redan sagt i tråden så finns det billiga nya klänningar på tradera. det tråkiga med dem är väl att alla ser likadana ut och jag tror de flesta som är i giftastankar sett de klänningarna 1000 gånger och direkt kan se om en annan brud köpt sin klänning på tradera.
Så ifall du lägger upp den på tradera, tryck verkligen på Unika detaljer och ha flera bilder. Bilder tagna hemma i sovrummet med klänningen på en galge säljer inte särskillt bra så tänk på at ha en riktigt bra bild!
Lycka till att få den såld i alla fall :)

som Yarrow skriver. ta bilder med klänningen på dig eller om en vän tar på den och du fotar. folk vill gärna se den på en modell.

har lagt in den på tradera nu. har samma bilder som tidigare annons.
ska lägga till lite fler bilder, på er inrådan! ;)

ja det hoppas jag med! om inte annat så får jag väl aktivera auktionen senare igen. =)

#11 men många som planerar att gifta sig nästa sommar börjar redan nu att införskaffa saker så det är nog ingen fara skulle jag tro =)
Jag tycker att du borde lägga till mått också! Eftersom du skriver att den är lite insydd!

#14 oh herregud, hur tar man mått då? =)
det finns ju faktiskt de som gifter sig på vintern med. =)

kolla på en annan klännings annons på tradera eller på bara en sida som säljer
De vanliga måtten brukar ju vara byst, midja, höft och längd från axel och ner.
Bara att mäta rakt över.

kan även vara intressant att veta hur stor den är i nederkant

rakt över på klänningen då va? *totalt rudis*
nederkant - omkrets?

#19 jaoo omkrets på den nedra kanten var vad jag menade

tack!
då vet jag min kvällssysselsättning idag. =)